2 Haziran 2015 Salı

Clinique Ruj Dosyası - Chubby Stick ve Pop Serisi

Clinique rujların has-ta-sı-yım! :)

O nedenle Clinique'de indirim, özellikle rujlarda indirim demek benim için bayram demek! :) Geçen hafta Boyner'in indiriminde yaklaşık 7 farklı renkte rujunu satın aldım.

Clinique Chubby Stick serisi yarı şeffaf nemlendiricileri ve intense rujları olmak üzere iki çeşit. Ben kıvam ve renklerini çok beğendiğim için intense serisini sıkça tercih ediyorum.


Clinique Pop serisi rujlar ise henüz yeni. Çoğu canlı renklerde. Pop rujlar, Chubby stick intense'lere göre daha çok nem veriyor ama bana göre kalıcılık açısından intense daha iyi.

  

Elimdeki Chubby stick rujların renklerine bakacak olursak:



1- Clinique Chubby Stick - Woppin watermelon

Woppin watermelon - Yarı şeffaf, soğuk tonda masum bir pembe tonu.


2- Clinique Chubby Stick Intense - Plushest Punch


Plushest Punch - Fuşyaya dönük tatlı bir pembe tonu. Favori rengim!

3- Clinique Chubby Stick Intense - Roomiest Rose

Roomiest Rose - Gül rengi bir pembe tonu. Günlük kullanıma en uygun renk.


4- Clinique Chubby Stick Intense - Grandest Grape


Grandest Grape - Koyu tonda mor tonu.



Elimdeki Pop rujların renkleri ise aşağıdaki gibi: 



1- Clinique Pop - Cherry Pop


Cherry pop - Vişneye dönük canlı bir kırmızı tonu.


2- Clinique Pop - Wow pop


Wow pop - Dikkat çekici, canlı mor/lila tonu.










Hepsi harika görünüyor. Yaz için bu Pop serisi canlı renklerden birkaç tane daha edinmeyi planlıyorum :) Sizin favoriniz hangisi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder