16 Eylül 2013 Pazartesi

Flormar Oje Kurutucu Sprey

Siz de benim gibi ojenizi bozmadan kurutamıyorsanız, oje kurutucu ürünler tam size göre  :) Oje kurutucu ürünlerin sprey veya damla formunda kullanılan tipleri var. Sprey şeklinde olanlar bana daha pratik geliyor. Flormar Oje Kurutucu Sprey (Nail Enamel Dryer) yaklaşık bir senedir kullandığım bir ürün. Hatta artık oje yenileme gereksinimine karşın küçük boyunu da iş yerimde bulunduruyorum.


Ojenin kurumasını hızlandırmak için; sürdükten sonra 1 dk kadar bekledikten sonra spreyle tırnakların üzerinden bir-iki defa geçmek yetiyor. 

Dikkat etmeniz gereken nokta, spreyi tırnaklarınıza çok yakından sıkmamak (yoksa tırnaklarınıza uçan minik damlacıklar ojenizde nokta nokta iz bırakıyor. Bu ürünün tek dezavantajı: parlak renkleri biraz matlaştırıyor olması ama ben şahsen problem etmiyorum :) Genel olarak kullanışlı bir ürün.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder