18 Aralık 2016 Pazar

Sinbo Giysi Yünü Temizleme Makinesi

Giysilerde tiftiklenme özellikle yünlü olanların eski görünmesine neden olur. Tiftiklenmeyi gidermek için jiletleme gibi bazı yöntemler olsa da giysileri daha da yıpratabileceği için risklidir. İşte son zamanlarda bu problem için geliştirilmiş yün temizleyici/tiftik giderici cihazlar mevcut. Ben de Sinbo'nun SS-4034 modelini aldım ve denedim.


Sinbo'nun geliştirdiği bu basit cihaz gerçekten etkili. Ürün şarjlı, tek tuşla çalışıyor, tasarımı sade ve kullanışlı. Giysi yüzeyine temas eden aşağıda gördüğünüz delikli kısım. Delikli yapı giysiyi koruyor, çünkü altında oldukça kesin bıçaklar bulunuyor. Kesme işlemi de bu bıçaklar sayesinde oluyor.


Bazı bölgeleri tiftiklenmiş bir kazağım üzerinde denedim ne işte sonuç. Soldaki öncesi, sağdaki de saniyeler sonraki hali :)  Gördüğünüz gibi sonuç oldukça çok başarılı :)


Ürünün topladığı tiftikler aşağıda gördüğünüz gibi bir haznede birikiyor, etrafa saçılmıyor. Doldukça içini açıp kolayca temizleyebiliyorsunuz. Temizleme için minik bir fırçası da mevcut.


Almayı düşünenler için fiyatı Hepsiburada'da 30 tl. Sonuçta kesinlikle başarılı bir alet, çok memnun kaldım ve tavsiye ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder