21 Ekim 2015 Çarşamba

Saç rengi boyasız nasıl açılır? Loreal Sunkiss Renk Açıcı Jel (2 uygulama sonucu)

Merhaba herkese! Yoğun bir dönem sonrası tekrar paylaşıma geçebildim sonunda :) 

Hemen konuya giriyorum. Saç rengini hafifçe açmak isteyenler için bu yazım, üstelik boya kullanmadan. Son zamanlarda saçlarımı boyatmak istemedim ama güneşten açılmış gibi doğal bir ışıltı da fena olmazdı hani :) O nedenle keşfettiğim bir ürünü denedim ve hemen sizinle paylaşıyorum. Ürünün adı: Loreal Sunkiss Renk Açıcı Jel. Saçlarda 'doğal güneş ışığı etkisi' vaadediyor. Fiyatı da gayet uygun, şu an Gratis'te indirimde 14,90 tl. 

Satış danışmanının söylediğine göre ürünün yurtdışında 01,02,03 olarak 3 farklı numarası varmış ama Türkiye'ye sadece 01 numarası geliyormuş. 

Kutusu şöyle: 

Ürünün kullanılışı ise oldukça basit: Sür ve kurut :)  Önce tüp içerisindeki jel formundaki ürünü saçlarınıza yayıp ellerinizle iyice yediriyorsunuz. Daha sonra kendi kendine (tercihen güneşte) kurumaya bırakıyorsunuz veya saç kurutma makinesiyle kurutuyorsunuz. Zararlı bir içeriği olmadığından uygularken eldiven kullanmanıza gerek yok. Bu uygulamayı saçlarınıza birkaç kez tekrarladığınızda aşamalı saç rengi aşamalı olarak açılıyor. Tabi uygulamalar arasında birkaç gün ara vermekte fayda var. 

Ayrıca kutu üzerinde yazdığına göre, saçlarınıza tutamlar halinde uyguladığınız taktirde röfle görünümü de elde etmeniz mümkünmüş. Ancak ben ürünün röfle görünümü yaratacak kadar kuvvetli bir açıcı içerdiğini düşünmüyorum. Hatta çok koyu saçları bir miktar kızıllaştırarak açabilir. Bu nedenle saçınızın tamamında kullanmadan önce bir tutam saça sürerek deneyebilirsiniz. Ürünün boyasız saçlara uygulanması gerekiyor. En güzel sonucun kahverengi ve daha açık renkli saçlarda alınacağı belirtilmiş.

 

Ürünü kendi saçlarıma uyguladım. Bir tüpün yarısı saçlarımın tamamına yetti, yani bir tüple iki uygulama yaptım. Gördüğünüz gibi saçlarımın dipleri doğal rengi. Saç uçlarımda ise sarı renk ombre olduğu için uçlarına çok değdirmeden kullandım. 

UYGULAMADAN ÖNCE:

2 UYGULAMA SONRASI:

Toplam 1 tüp kullanarak 2 uygulama yaptım ve sonuç bu. Özellikle dip kısımlarda saçlarımın rengi biraz kırıldı diyebilirim. Güneş ışığında ise daha açık görünüyor, hafif altın rengini andırarak parlıyor. İki uygulama daha yapılsa renk çok belirgin biçimde açılacaktır diye düşünüyorum.

Sevgiler! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder