2 Haziran 2015 Salı

Toni&Guy Glamour serisinden Serum Drops - Işıltı verici serum

Bu hafta epeyce alışveriş yaptım!

Bunlardan biri TONI&GUY ürünlerinden uzun süredir denemek istediğim Glamour serisinin bir üyesi: Serum Drops.


Ürün saçlarınıza ışıltı vermeyi ve elektriklenmeyi önlemeyi vaadediyor. 30 ml'lik minik bir ambalaja sahip. Daha önce Gliss ve Loreal'in  ''ışıltı verici'' serum tipinde ürünlerini denemiştim. Serum Drops ürününün fiyatı onların 3-4 katı. O nedenle aradaki farkı görebilmek adına, bu ürünü sabırsızlıkla test ettim :)


Düzleştiricimi uygulamadan önce üründen avcuma 2 fırt alıp ellerimin arasında yaydıktan sonra, saçlarımın ortalarından ucuna kadar aşağı doğru uyguladım. Uzun ve sık saçlarım olmasına rağmen az miktar ürün yetti ve güzel biçimde dağıldı. Daha önce kullandığım diğer ürünler elektriklenmeyi alırken saçları ağırlaştırıyor ve çabuk yağlandırıyordu. Bu ürün tam tersine saçlarıma çok pürüzsüz ve akışkan bir his verdi.

Sonuç olarak, Serum Drops ile ilgili en net söyleyeceğim şey şu ki: Saçları gerçekten parlatıyor! Özellikle düzleştiriciden sonra saçlarımın ışığı yansıttığını farkettim, inanamadım :) Favorilerim arasına girdi bu ürün. Tekrar satın alır mıyım? Kesinlikle evet :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder